Härliga prylar

Lite sköna kommentarer från idag:

"Jag litar inte på killar med längre hår än jag" (Blom vill inte lyssna på försäljarna på Hötorget)
"Grattis gamling, nu har du passerat hälften!" (Blom verkar tro att jag bara lever till 40..?)
"Träningsvärk? Det här är bara början, om fem veckor kommer du önska att du inte bytte lag" (Min nya tränare är positiv)
"Jag trodde målvakter tyckte om att plåga sig själva, du borde älska Tabata" (Återigen min nya tränare)
"Att fylla år är ingen anledning till att sluta tidigare. Du kan däremot få i present att få stänga idag" (Chefen är så snäll ibland!)
"Jag gillar ju lila, hela min garderob är typ lila, men det är ju ute i år så jag måste kasta allt" (Tjej inne på Ginatricot)
"Men hallå! Den där är på rea, du kan väl inte köpa reakläder? Tänk om någon får reda på det!" (Samma tjej, som tillslut själv handlade på rean)
"Blom, du borde väl gilla den nya McFlurry-glassen?" "Jag vet inte, jag har inte smakat" "Varför inte? Du älskar ju marängswiss!" "Jag vet, men jag kan inte beställa det, för jag vet inte hur man säger det" (Mitt hjärta är så söt ibland! Det slutade med att jag beställde en till henne, and she loved it)

Upptäckte idag på jobbet att jag har råkat försvinna från vår stägningslista, kom på det eftersom jag inte har stängt på drygt tre månader. Vilket inte gör mig nåt, då slipper jag sitta och vänta själv på alla jäkla vikarier. Nu hoppas jag bara att ingen upptäcker det, så slipper jag stänga i framtiden också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0