Hey ho, lets go!

Söndag söndag, härliga söndag. Eller? Jag har varit vaken sen sju imorse, hunnit med att gymma, sola och städa lite. Snart blir det tennis (jag se på tennis, kors i taket!), och sen handboll (vm-kval för damer, Sverige-Montenegro). En fin sporteftermiddag helt enkelt.

Och nästa vecka, hur ser den ut då? Jo, handboll varenda dag, det är inte så ofta! Träning måndag-fredag, turnering lödag-söndag. På tisdag ska jag träna med ett nytt lag, inte det där nygamla alternativet som jag tvekade om förr, utan ett helt nytt som bara dök upp sådär och kändes jättebra! Så nu hoppas jag att tisdagen också blir bra, för då är handbollen nog klar. Och det känns sjukt bra.
Så utöver handbollen blir det inte så mycket mer, lite gym och löpning förstås, och jobb. Som vanligt alltså, så jag älskar att ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0