Ibland tycker jag om detta land

Sverige är ganska dåliga i fotboll, det vet vi redan. Desto bättre i handboll, iaf damhandboll, och lite bra i tennis. Iaf Robin Söderling. Det var det jag ville säga om sporterna från i helgen.

Det var ju även val igår, och jag röstade, såklart. På vilka? Jag tror de flesta inte blir chockade när jag säger att jag inte röstade rött (ni som röstar rött, hur tänker ni egentligen? Går ni på deras lögner, på riktigt?) men det som nog däremot chockar mer är det faktum att jag inte heller röstade blått. Vad röstade jag på då undrar ni? På Piraterna såklart! Jag är så förbannat trött på alla som bestämmer (och tror sig bestämma) i Sverige och bestämde mig för att denna gång jävlas med allt och alla och rösta på något annat. Vilket det verkar som fler gjorde, då Piraterna fick två mandat i EU. Grymt bra! Vad jag röstar på i riksdagsvalet nästa år står dock skrivet i stjärnorna, eller det står mellan två partier, gissa vilka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0