I'll be there for you

Jag vill bara säga, jag älskar Blom och hela hennes familj! Och jag älskar Erik, sommar, värme, jordgubbar och grädde, glass och bad! Och för att fortsätta så älskar jag att träna, jag älskar handboll och jag älskar att jag förhoppningsvis flyttar in till Söder till hösten! (Nej jag är inte onykter, jag är bara på bra humör)

Imorgon kväll kommer jag hata mitt jobb, jag kommer hata det faktum att jag på måndag måste berätta för laget att jag slutar, jag kommer hata Tabata eftersom jag har ett sånt pass på måndag, jag kommer hata att jag måste träffa henne på onsdag, jag kommer avsky nästan hela min familj (som jag visserligen redan gör..).
Men nu tänker jag fortsätta vara positiv, umgås med världens bästa människor och glömma bort att jag måste upp tidigt på måndag! För det är söndag imorgon och då kan man sova hur länge som helst!

Bye bye geeks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0