Jag vill heeem

Just nu sitter jag utanför kära S:t Erikshallen och väntar på att träningen ska börja, men den börjar inte förrän om 40 min så jag har en del tid att slå ihjäl (men tack för mobilt bredband, annars skulle jag inte klara mig!). Orkade inte sola allt för länge, men lite färg fick jag ändå! Och sen drog jag och gymmade, var sådär lagom otaggad som man är på tisdagar så det blev ett kort men intensivt pass. Ni vet, ingen vila mellan repsen utan istället en annan övning. Märkte till min glädje att jag blivit starkare, bra det! Så nu belönar jag mig själv med jordgubbar, här i min ensamhet. Men jag behöver nog inte vara ensam allt för länge till, folk brukar precis som jag börja droppa in rätt tidigt.

Undrans om man ska jobba imorgon? Får väl se hur jag mår, men med tanke på att det är springportsdag så måste jag verkligen vara frisk för att orka. Om det skulle varit moppedag hade jag ju kunnat vara lite sjuk, det är ju inte allt för jobbigt att köra moppe, men att springa i trappor förkyld är ingen hit.. Jaja, får väl se hur jag mår när jag vaknar imorrn. (och att jag hoppas på att jag ska vara sjuk förstår väl alla, visst?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0