Kändisspotting

En av årets roligaste (pinsammaste?) händelser inträffade idag när jag gick från träningen till tuben. Min telefon började ringa, och som många vet så har jag Alcazars "Stay the night" som ringsignal. Och vem tror ni jag passerar precis då? Andreas Lundstedt, självklart! Han reagerade rätt snabbt på min signal, vänder sig om och garvar lite. Han är säkert van, men jag tyckte det var lite pinsamt. Men samtidigt roligt. Nu är det jag som byter signal dock, så jag slipper det där igen!

Och som om inte det var nog så såg jag när jag kom hem att jag fått mail från Kevin Tainton, Blossom Taintons lillebror. Om han är kändis vet jag inte, men han har kända syskon, så han får stå för kändis ändå.

Och när jag låg och solade såg jag Danny, och han är ju känd. Lite grann iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0