Love me hate me

Torsdag! Vi överlevde veckan! Inte för att det var så jobbigt direkt, veckan har gått otroligt snabbt. Men som vanligt blir jag besviken på vissa av mina arbetskamrater som inte verkar fatta grejen med att "jobba för varandra", de segar på utav bara helvete så jag inte får gå hem när jag är klar! Jag kunde gått vid 13, men istället fick jag jobba till 14.45 bara för att jag var tvungen att hjälpa vissa nördar. Men det är väl lugnt ändå, mitt jobb är som sagt inte allt för ansträngande. Men lite grinig blir man.

Hur som helst så har jag nog avböjt till Finlandsresan i helgen, jag är inte längre särskilt taggad på att åka. Då föredrar jag att stanna hemma, sova ordentligt och träna. Ska försöka komma igång med Tabata-träningen nu, får se hur pass död jag kommer vara nästa vecka.. Ikväll (när det slutar regna) ska jag sticka ut och springa en runda, har några roliga varianter att välja på men idag tror jag det blir distanslöpning. 40 min ska jag springa, och pulsen ska hela tiden vara på 70-80% av max. Och jag lovar, det kommer gå skitbra i början, men sen kommer jag typ krypa i slutet. Det är bara att bita ihop, jag ska klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0