Obladi oblada, life goes on, bra

Jag hatar det här jävla landet, varför kan det inte vara bra väder för? Så mycket roligare att se på handboll i sol än i regn! Det är inte ofta man har vinterjacka den 14 juni, det har nog aldrig hänt förr.. Kul liv. Men jag och Andreas har bestämt oss för att flytta till ett varmt ställe, kanske Kalahariöknen, för att slippa detta. Jag är på iaf!

Jag vet att ni nog är trötta på att höra om mitt gnällande om handboll, och det är snart slut. Jag har bestämt mig, morgondagen blir bara en formalitet eftersom jag som sagt redan vet. Tänk vilka svar man kan få bara genom att titta på någon! Och ett långt samtal med två andra gjorde valet ännu lättare. Och så kan jag dessutom få bli utlånad istället för friköpt, vilket betyder att jag kan gå tillbaka när som helst om det skulle vara aktuellt. Och det är alltid positivt! Dessutom så är det trots allt det här beslutet som känns rätt i magen, och man ska ju alltid lyssna på magen.. Så så fort alla papper är påskrivna lovar jag att berätta för er hur det blir! Sen slipper ni mitt gnäll, bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0