Oh, olalala jag vill ha dig

Uppe med tuppen, eller inte. Men jag sov inte bort hela dagen iaf, gick upp vid halv nio och gick faktiskt ut och sprang en runda. Insåg rätt snabbt att det där med maxlöpning inte är något för mina vader (jag ska gå till doktorn och kolla upp dom, jag ska), så det blev en lite lugnare 30-minrunda istället. Och sen sprintintervaller, 6x75 meter. Dom var däremot riktigt roliga! Sånna kan jag göra ofta :)

Sen hade jag ju tänkt åka och gymma, men jag insåg att gymmet var stängt idag. Så det blir imorgon istället. Då ska jag även sola och införskaffa en kalender, det behövs verkligen, annars kommer jag inte ha någon koll alls i höst, jag glömmer redan bort en massa saker som jag ska göra. Mitt minne är inte det det borde vara.

Men idag tänkte jag faktiskt inte göra något särskilt, typ bara ligga i soffan och se på film. Kanske ta en långprommis, om jag orkar. Och så måste jag försöka förbereda mig på mitt "farväl" till laget, om jag inte gör det nu kommer jag inte veta vad jag ska säga på träningen om en vecka. Och jag vill ju göra det ordentligt, för att dom inte ska missförstå (vilket många säkert gör ändå).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0