Okej, då kör vi

Idag när jag jobbade regnade det lite. Eller nu var jag snäll mot vädret, det öste ner. Så mycket att jag knappt såg handen framför mig för allt regn. Och så haglade det. I tre timmar körde jag runt i det där jävla vädret, en runda som tar 2,20 i bra väder. Så nu har jag haft två skitdagar med skitväder, och om jag inte är förkyld imorgon så är det ett under. Med tanke på att det redan börjat.

Däremot så har jag en skön känsla i kroppen, jag tror vissa saker är på väg åt rätt håll. Och trots att jag varit sur och grinig hela dagen pga vädret, så har jag varit det på ett skämtsamt sätt. Folk har (förhoppningsvis) fattat att jag inte var sur på riktigt.

Och imorgon ska jag måla om toaletten på jobbet, önska mig lycka till! Det kan behövas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0