This is the shit

Sommar+brevbärarjobb=sant. Idag slutade jag 12, och då hade vi ändå "mycket" (jävla Ellos-katalogsskit). Nu går volymerna bara neråt och om vi har otur måste vi jobba till 11 på fredag. Men det var inte så stor risk, sa chefen. Sånt gillar vi!
Så efter jobbet stack jag och gymmade, åt en god lunch och sen hade jag tänkt att åka och sola någonstans, men orken tröt så jag åkte hem istället. Har ju en till träning ikväll att tänka på också, vill ha lite energi då.

Jag fick även ett gulligt sms av Blom idag (som förövrigt åker till Spanien idag den jäveln). "Hjärtat, om din hemlighet har med S att göra så vet jag det redan, och jag älskar dig ändå för den du är!" Hon är så underbar den människan, förstår inte varför hon envisas med Spanien och Göteborg hela tiden bara.

Nej, nu ska jag äta glass, sen ska jag åka iväg och hämta mitt mobila bredband som äntligen kommit. Yehey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0