Tisdag, onsdag eller torsdag?

Det var inte lätt att komma ihåg vilken dag det var, men jag har kommit fram till att det är onsdag. Då har jag väl rätt? Bra där.

Dagen då, den var rätt bra. Trots att jag var förbannat trött hela dagen. Men jag smet lite tidigare ("tandläkaren"), så jag hann gymma innan mötet med nya laget. Och egentligen skulle ju papprerna blivit påskrivna idag, men tränarn hade glömt dom hemma så det blir imorgon istället. Inte för att jag har bråttom, men han verkar ha det.

Däremot så kommer denna sommar döda mig. Herreminjävlar vilken sommarträning jag kommer ha, om jag kommer levande ur den är jag nöjd! Har ni hört talas om Tabata-träning? Inte? Det hade inte jag heller förr, men nu vet jag. Och jag ska köra det vartenda jävla styrkepass, och även vissa löppass, and it will kill me. Jag lovar. Eller som man säger, det som inte dödar det härdar. Och jag hoppas verkligen att det är så i det här fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0