Torsdag

Yeeheeey, torsdag! Inte för att det spelar någon roll, jag är fortfarande sjuk. Vaderna ni vet, dom bråkar fortfarande. Och så har mina visdomständer börjat bråka, så imorrn ska jag även till tandläkaren för att kolla på dom. Kul va? Eller inte, det kostar så mycket.

Men jag vill även berätta att handbollen nu är 90% klar, i tisdags var kommentaren: "jag ringer dig nästa vecka någon gång så får vi se hur vi gör". Knappt 24 timmar senare (igår alltså) ringdes det igen och då var ett kontraktsförslag på väg över. Så mycket för den veckans betänketid! Men det känns ändå rätt bra, jag tror att det blir rätt nu. Jag har iofs fått till på måndag på mig att tänka klart, men jag vet att det kommer frågas i helgen, när det är Eken cup. Så då är det lika bra att vara på det klara med hur jag ska göra. Och det känner jag att jag är, tror jag. Det sista som ska fixas nu är att föreningarna ska komma överrens, det ska fixas med pengar och papper innan allt är klart. Sen är det bara tuta och köra, det blir division 1 för mig nästa år igen!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tänk att det kan bli så bra? Hoppas du är nöjd (vilket det låter som du är) och att det kommer bli bra, riktigt bra! Ha det bäst, kram!

2009-06-11 @ 17:41:46
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0