Träningsväääärk

Igår var jag rätt nöjd över att jag knappt kände av benen efter Tabataträningen. Shit tänkte jag, det här kan jag göra om ofta! Tills jag vaknade imorse och skulle kliva ur sängen. Det var inte lätt kan jag lova. Baksida lår sved, gjorde ont, ja ni vet, det var näst intill omöjligt att gå! Det gjorde så ont i baksidan att jag inte ens kände av framsida lår eller rygg, där jag också hade världens träningsvärk. Jag gick som en stelopererad, det var till och med så chefen undrade om jag hade gjort illa mig eller nåt. "Nädå, bara försäsongsträning". Och som om det inte var nog hade jag en hel hög springportar (sådana portar där det inte finns hiss), det var inte kul. Men jag överlevde, och belönade mig själv med ett nytt benpass på gymmet. Dock inget Tabata denna gång, utan bara lite benspark och knäböj och sånt.. Jaja, nu är det bara drygt 5,5 veckor kvar tills första handbollspasset, det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0