What would I do without you

Det är helt underbart när det är sånt här fint väder, håll tummarna för att det fortsätter så resten av sommaren! I så fall kan jag stå ut med att jag måste jobba, eftersom jag ändå hinner njuta av vädret både på jobbet och efter. Like it.

Idag har jag ätit två piggelin, ajabaja! Men det var så gott i värmen. Och efter lite solande och lekande med hjärtat tog jag mig i kragen och åkte till gymmet, tränade lite och sprang en runda. Usch så duktig jag är ibland. Inte lika bra är dock det faktum att Blomkransen åker till Spanien imorgon, och blir borta en månad. Erik är tillbaka i Ume för att jobba, och kommer inte ner förrän i slutet av juli igen. Jag måste jobba, träna (vilket inte är så hemskt) och så måste jag berätta det där jobbiga imorgon. Crap.
Sen råkade jag springa på S idag också, och det var inte vad jag ville. Det gjorde ont, jäkligt ont! Jag har insett sanningen, nu är frågan hur jag ska kunna berätta den. Och vem jag ska berätta den för. Vissa vet ju redan, och frågan är om det egentligen är någon mer som behöver veta... Det tål att tänkas på, ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0