And the winner is

Vet ni, det är skönt att jobba korta dagar. Och det är skönt att få köra moppe ibland också, framförallt när det är lite post så man kan dra på lite extra. Men det skulle inte skadat med sol idag, varför kom den inte förrän efter att jag hade slutat? Dumt!

Jaja, imorgon slipper jag dela kataloger iaf. Jag hade tänkt lista ut någon bra bortförklaring till varför jag skulle slippa dela, men det behövde jag inte fundera på så länge eftersom Linda tyckte jag kunde hjälpa henne med våra småttingar istället. Egentligen skulle jag inte börja träna dom förrän i höst, men så tyckte vi det var lika bra att jag hoppade in nu, varför vänta? Så imorgon är det match, det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0