Ändrade planer

Jag som hade planerat att ligga i soffan, glo på tv och ta det lugnt igår kväll, jag fick drastiskt ändra mina planer. Tränarn ringde och fick iväg mig på match, fick lira lite utespelare igen. Och shit vad kul det var! Fem mål gjorde jag (kors i taket) och blockade ner säkert 20 skott. Och trots att vi inte hade några avbytare förlorade vi bara med två-tre mål, mot ett lag som låg typ trea eller fyra i serien. Starkt!

Vad som däremot var mindre bra var att jag fick en spark på benet, och den träffade lite illa för nu gör det jätteont att gå. Tror hon lyckades träffa precis på benhinnan/vaden, och det är helt sjukt jobbigt eftersom hela vaden och foten gör ont. Blir det inte bättre så får jag nog knata ner till doktorn på måndag, för det går inte att jobba såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0