Diagnos okänd

Idag har Diagnos okänd premiär, en serie jag näst intill längtat efter. Varför? För att jag känner igen mig i situationen. Jag har också sprungit hos doktorer i mina dar för att reda ut olika symtom jag haft, men ofta fått svaret: "kom tillbaka om nån månad om det inte är bättre, men det är nog inget allvarligt". Det var inte förrän i somras jag hittade en doktor som faktiskt kunde hjälpa mig, som förstod mig, och nu börjar jag må bra igen. Men jag har mina perioder jag med, men jag mycket bättre nu än jag gjort på länge. Att inte vara helt frisk kommer jag få leva med hela livet, men med hjälp av min doktor, mycket slit och bestämdhet kommer jag nog leva ett rätt bra liv, ett någorlunda friskt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0