Frehedag!

Av någon anledning har jag samma rubrik på mina fredagsinlägg. Konstigt? Nej, inte riktigt. Hur som så var jag extremt seg på jobbet idag, eller tydligen inte i kroppen men definitivt i huvudet. Men det flöt på bra ändå, trots allt.

Ikväll blir det en lugn kväll, ska se Twilight, så ska det låta och sen sova. Och läsa lite på New Moon, alltså skit pommes vad bra den är! För er som inte vet så är det andra boken i Twilight-serien, och jag kan inte sluta läsa den. Det kunde jag iofs inte med Twilight heller, sinnessjukt bra. Nu måste jag bara investera i Eclipse och Breaking Dawn också, så jag sträckläsa hela serien. Och ja, jag läser dom på engelska, vissa böcker ska läsas på originalspråket för att man inte ska missa något. Jaja, nu ska jag se på film, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0