Hej hallå världen!

Nu är det bara sex veckor kvar! Tre "normala" arbetsveckor, sen fyra dagars jobb, ledig fyra dagar, jobba fyra dagar, och sen en sista vanlig vecka. Det kommer gå hur fort som helst, framförallt nu när vädret bara blir bättre och bättre! Snart kanske all snö är borta (igen), hoppas bara att det inte kommer något mer bakslag. Det är mars vädret, då brukar det väl inte snöa så mycket mer?

Igår var jag och presenterade mig och samtidigt spanade in mina nya barn, eller alltså dom jag ska börja träna nu. Och det ser lovande ut! Några var faktiskt riktiga talanger, trots deras korta handbollskarriär. Jag tror det kan bli bra. Sen har vissa även kritiserat mig för att jag tar ett nytt lag, och inte typ 12-14 åringar med lite erfarenhet, men jag tror det här är bättre. Då slipper man "Gör om, gör rätt", vi kan göra rätt från början. Det blir mycket bättre då.

Nepp, nu ska jag äta pannkakor. Och nej, jag är inte vuxen än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0