Hyperaktiv

Det är inte varje dag jag skriver typ en miljon inlägg, som dessutom är helt meningslösa. Men det blir så när jag sover dåligt, eller rättare sagt, inget alls. Shit pommes vad jag kommer sova gott i natt! Skoja inte.

Men det jag ville säga var att jag börjar känna en glöd inom mig, en känsla som jag inte haft på länge. Jag har slutat tvivla (allt för mycket) på mig själv och vågar ta chanser, jag inser att livet inte kommer krasha om jag gör något lite våghalsat. Det är starkt av mig. Jag är sjukt stolt över mig själv. Och gårdagen var ytterligare ett bevis på detta, jag vrålade Singstar på högsta volym, något jag aldrig trott att jag skulle göra. Iaf inte nykter (alltså skulle jag aldrig gjort det). Jag dansade även loss på dansgolvet, och jag kände mig långt ifrån så obekväm som jag brukar. Och så flirtade jag hejvilt med en massa killar, det har jag nog aldrig gjort! Blom, du skulle varit så stolt över mig! Hur som så känns livet lite mindre jobbigt just nu, vad det beror på vet jag inte men det är en skön känsla. Det är bara att ta vara på det nu, för jag vet att allt snart kommer vända.. Som det brukar. (Om flirtandet ledde någonstans vet jag inte, men man kan väl hoppas..;))

Jag funderar även på om jag ska ta och införskaffa i en mini-pc, det skulle verkligen vara najs. Men jag vet inte, får se hur ekonomin ser ut. Med tanke på att idioterna på jobbet vägrar ge mig rätt lön så blir det nog ingen dator denna månaden iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0