Ingen rast ingen ro

Den här veckan har varit kaos, riktigt KAOS! Allt började i måndags, när vi fick in mer än vad som var beräknat och vi hamnade efter. Sedan har vi legat efter hela veckan, idag lyckades vi dock komma ikapp någorlunda så det kanske blir en ganska bra dag imorgon. Förhoppningsvis.
Snön och kylan kan ju bara ta sig också, när kommer våren? Det är ju april snart!
Och så är jag arg på mitt jobb (eller på löneavdelningen), eftersom de missat min löneförhjning, igen. Och lagt in några konstiga obetalda semesterdagar trots att jag jobbat. Bäst för dom att det fixas till nästa månad, annars blir jag arg på riktigt.

Well well, nu ska jag ägna kvällen åt lite avslappning. Det kan behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0