Låt mig vara

Jag orkar inte bry mig längre, det känns som jag inte har någon kontroll över det som sker, jag bara hänger med. Helst vill jag bara stanna upp, ta tag i allt och göra det på mitt sätt, men jag orkar inte. Jag har inga krafter att göra någonting, mer än att bara vara och följa med i strömmen. Men efter att jag fått vila upp mig i Thailand ska jag ta tag i allt, handboll, körkort, nytt jobb, plugg eller vad som nu står på agendan, och det ska göras ordentligt.
Imorgon ska jag iaf inte träna handboll, eftersom jag har ont i låret. Gym blir det däremot, hade tänkt köra ben men vet inte om jag kan det. Veckan blir annars lugn, eftersom vi inte har match till helgen tänkte jag chilla från handbollen och sköta om mig själv, det känns som det kan behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0