Mhm

Inte up for att sova än, därför blir det såhär. Ni behöver inte läsa, om ni inte vill.

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "He made a disgusted sound. "I don't envy him the girl -"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Min skrivare
3. Vad såg du senast på TV? Grillad (eller den är fortfarande, innan det var det Så ska det låta)
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 21.35
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? The TV
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Åkte hem från jobbet, typ
7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? Tittade och tittade på, jag hade en väldigt "intressant" diskussion med en vän
8. Vad har du på dig? Jamsen (pyjamas)
9. Drömde du något inatt? Nej, jag sover så tungt nu för tiden så jag inte drömmer
10. När skrattade du senast? Alldeles nyss, under en msn-konversation
11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? Lite bilder på syskonbarn. Och så tapeter så klart
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Mjo, det har jag väl
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Båring!
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Twilight på tv, Män som hatar kvinnor på bio. 
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Haha! Det finns mycket, extremt mycket. Den som säger att pengar inte gör någon lycklig kan ju bara ta sig.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag hatar att vara medelmåttig, jag klarar inte av det
17. George Bush? Bye bye!
18. Ingen fråga? Va?
19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Först vill jag säga, jag vet inte om jag vill ha barn någon gång. Men om jag skulle få det, så är det: Flicka: Nelly eller Tilly Pojke: Vincent eller Eli.
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Absolut, Australien ligger högt på listan!
21. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? Jag kommer aldrig dit. Det finns inte (men om det nu skulle finnas så skulle jag inte komma dit ändå, jag är väl inte "Guds bästa barn" direkt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0