Mucho gusto

Ibland är det ändå lite skönt jobb jag har. Idag fick jag vara inne ("Men det är så fint väder Mikaela, jag vill dela! Kan inte du vara inne?") och det var rätt najs. Sen slutade vi 13,15, det är rätt najs det med. Så nu har jag hunnit köpa present till arbetskompis som fått barn, och ätit mat, och snart ska jag iväg och träna. Trots att jag är fett otaggad för det, skulle gärna stanna hemma. Iaf med tanke på att jag igår blev pissförbannad på mina lagkompisar (sen fick jag beröm av tränaren för att jag blev sur, hur ofta får man det?) Känner inte för att träffa dom idag igen, men jag ställer upp, trots att jag lär bli arg och irriterad idag igen. Jaja, nu är det bara en match kvar och sen kan man chilla lite från träningarna, ta hand om sig själv. Det blir bra det.

I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long
I'm gonna dance with somebody
Dance with somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0