Så har helgen passerat

Tanken var ju att jag skulle tuffat ner till Göteborg denna helg för att hälsa på bästis, men av olika anledningar blidde det icke så. Får ta det en annan helg, gärna innan jag åker till Thailand. Om inte pärtan kommer upp dvs, för jag längtar efter henne!

Men denna helg som egentligen skulle bli handbollslös blev inte det, i fredags lirade jag ju junismatch (som jag ägde) och igår var jag och glodde lite på b-laget. Benet som jag fick en spark på i fredags mår fortfarande inte bra, men tänkte försöka jobba imorgon ändå, så får vi se hur det mår efter det. I värsta fall får jag försöka muta till mig mopperundor resten av veckan, om det inte blir bättre.

Annars blir det bara jobb denna vecka, och så lite handboll och lite gym. Har faktiskt inte ork eller lust att göra något annat just nu, utan laddar mest upp för Thailand (bara sju veckor kvar!). Eller iofs, måste kanske klämma in ett läkarbesök (trots att jag inte gillar läkare), dels för vaden och dels för den hårsäcksinflammation/böld jag har på knät som bara blir värre. Den skulle det vara trevligt att bli av med, fkati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0