Yeheeey

Jag är sådär oförskämt pigg och fräsh som jag hatar när andra brukar vara, men jag förstår inte hur det går ihop eftersom jag var vaken 25 timmar igår och sov knappt 3,5 timmar i natt. Ändå känner jag för att göra något energiskt idag, kanske ta en löprunda, en långprommis och sola lite (solarium alltså, eftersom solen lyser med sin frånvaro). Hur som så hade jag roligare än på länge igår, först Singstar med laget (som jag ägde på of course), sen en skön utgång på Laroy, ett grymt överskattat ställe, med några lagkompisar och annat löst folk. Hemma vid kvart i fem, men så jäkla pigg så jag läste lite bok till sex då jag blundade lite till och från till halv tio. Och ändå alltså inte trött., jag som annars dör om jag inte får sova mina sju timmar. Något fel på mig? Tror det va!

Ne, nu måste jag göra något duktigt. Hejs svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0