A part of me will always be with you

Jag hatar att jag är så jäkla känslig. S åkte idag och vem tror ni står på flygplatsen och grinar? Jävla tönt jag är!

Efter det la jag mig i en solstol och lyssnade på låtar S hade tankat in på min Ipod, och eftersom jag är så jäkla grym så lyckades jag glömma bort att jag inte hade smort in mig ordentligt så nu ser jag nästan ut som ett stopplyse i ansiktet. Som tur var är så finns det en grym kräm här nere som nästan direkt tar bort det röda, samt gör så att man inte fjällar. Så nu mår ansiktet bra igen.

Ikväll ska den sista shoppingen här göras, två linnen och en, eller två, väskor till mig och lite andra saker till andra människor. Men om jag känner mig rätt så lär det bli mer shopping i helgen, det brukar bli så. På måndag sticker vi iaf till Bangkok, vi åker tåg dit, en rätt cool upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0