Hola Sweden!

Jahaja, imorgon åker jag hem. Eller inte imorgon, på onsdag, men flyget går 01.10 så det är ju som imorgon. Om ni fattar.
Idag har vi stekt hela dagen, och ikväll blir det den sista shoppingen. Jag måste nog köpa en ny väska, eftersom min har börjat spricka i sömmarna.. vet inte hur mycket jag vågar packa i den. Men viktmässigt är det lugnt, jag är bara uppe i 18 kg. Grym jag är!

Ett till tips ska ni få där hemma, om ni någon gång är i Bangkok ska ni bo på Pantip Court. Vi har bott i en tre-rumslägenhet på 162 kvm, och gissa vad vi har betalat? 850 kr per natt! Hur billigt är inte det? Det är dessutom ett fyrstjärnigt hotell med världens bästa personal, buss från hotellet till tunnelbana och skytrain, och sjukt god frulle. Och så ligger det bra till. Så bo här om ni vill bo bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0