Huston, we have a problem

HEEEEJ SVERIGE! Ni trodde ni skulle slippa undan mig va? Haha, så lätt går det inte! Nej då, det var bara jag som låste in datorn i kassaskåpet och lyckades glömma koden. Bra gjort! Men ingen större skada skedd, det gick ju att låsa upp den på annat sätt. Men jag fick vara datorfri i nästan två dagar, hemskt.

Men för en kort update (jag vet att du är nyfiken Blom, sms säger inte så mycket):
- Min klorallergi har gett sig lite, nu kan jag bada i nästan fem minuter utan att få utslag
- Jag har börjat få riktigt snygga bikinilinjer!
- Inget regn hittills, trots att det är regnperiod. Dock är det 33-35 grader varje dag, riktigt jäkla varmt när det är vindstilla!
- Min watermelonshake-abstinens har börjat stillas, nu dricker jag max en om dagen (första två dagarna var det 2-3)
- Systerson är älskad av alla thaiare, och han verkar tycka om de lika mycket
- Jag har fått två nya "kompisar", två 17-åriga killar från Falun (vi hänger för att min systerdotter och deras lillesyster är kompisar, så vi är lixom barnvakter. Sen gillar de sport så de är rätt okej att snacka med också) 

Imorgon är sista dagen i Khao Lak, sen flyttar vi till Patong och jag vet inte hur pass mycket internet jag kommer ha där. Men det kanske kommer upp lite nya bilder imorrn, tänkte ta en promenix längs beachen och fota lite! Håll till godo mina vänner, så hörs vi!

(Och just det, beslutet om handbollen ska snart tas. Och jag tror jag börjar närma mig en lösning, men jag är inte helt säker än. Det nya alternativet (som på ett sätt även är det gamla) känns rätt i hjärnan, om jag bestämmer mig för att fortsätta satsa på handboll. Det gamla alternativet känns rätt i hjärtat, jag vet hur bra jag trivs. Men det är inget bra alternativ om jag vill komma någonstans i min handbollskarriär. Därför lutar det åt det nya (eller nygamla som jag bestämt mig för att kalla det), om jag bara får rätt svar på mina frågor. Men skit pommes vad jobbigt det är, inte alls som tidigare beslut! Kanske beror det på vad jag tidigare sagt, och det jag nu tänker göra går helt emot det jag någonsin tänkt att göra.. Komplicerat, jag vet, men det kommer klartext sen när jag har bestämt mig.)

Kommentarer
Postat av: Micke

Gött att du uppdaterar i god takt! Men vad är det jag ser, får vissa uppdateringar via sms? Hm, avundsjukan ökar ;)



Men du verkar ha det gött iallafall, och dalfolk är ju (oftast) bra! :)



Se till att ha det fortsatt bra nu där nere i värmen nu!

2009-05-01 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0