I don't want you to leave

Har jag berättat om Scott? Det har jag inte va, jag har bara nämnt honom, eller hur? However så vill ju Blom veta, så då kan ju ni andra få höra också. Lite iaf.
När vi flyttade till Patong från Khao Lak flyttade vi in på ett hotell vi bodde på förra gången vi var där, ett rätt mysigt hotell med pool och så. Andra dagen vi var där låg vi och stekte vid poolen, smuttade lite på en watermelonshake och hade det allmänt mysigt, när en servitör kommer fram med en till shake till mig, som jag definitivt inte hade beställt. "It's from the man over there" sa servitören och pekade på en kille, som låg på en solstol tvärs över poolen. Jaja, kul då, tänkte jag och vinkade lite artigt och fortsatte sola.
När jag senare hoppade i poolen och lekte med min systerdotter hoppade även killen i, som presenterade sig och var ganska trevlig. Men jag som faktiskt inte tänkte träffa killar denna resa var bara lite artig, och sen klev jag ur poolen och fortsatte steka. När jag senare badade igen var han där igen, och jag kunde inte låta bli att tycka om honom. Senare samma kväll hängde han och hans kompis med ut på middag (ni såg bilden) och sen gick det som det gick. Hur som så var han en fantastisk kille, en sån man bara vill stoppa i en låda och bära med sig överallt. Jävla australiensare att vara sånna!

Nu till den stora grejen. Igår när jag (återigen) låg i en solstol och stekte (det gör jag nästan varje dag nu, jag ska bli brun!) så kom en servitör med en watermelonshake till mig (det blev ett skämt mellan mig och Scott, han tyckte jag överdoserade det) och jag undrade varför min syster eller hennes kille hade beställt det till mig. Men så var det inte, utan servitören meddelade att det var "the man over there" som hade beställt den till mig. Och vem satt "over there" tror ni? SCOTT! Människan hade åkt från Patong och sina vänner till Samui för att träffa mig, hur gulligt är inte det på en skala? Nu åker han tillbaka till Australien på lördag, men vi får iaf lite tid tillsammans.. Och som han sa "Call me if you ever are in Australia". Och vem vet, jag kanske åker dit snart? Nu har jag ju fyra anledningar till att åka över jordklotet..

Men men, nu har jag inte tid att sitta här, Vi ska iväg och shoppa och äta middag. Och kanske ta en långpromenad längs stranden, det är hur mysigt som helst där nere.


Kommentarer
Postat av: Blom

Naaaaaw vad söt! Tänk om någon skulle göra så för mig, skit va nice. Jag saknar dig babe, ses när du kommer hem!

(L)

2009-05-13 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0