Lite bilder var det ja

Jag lovade bilder, så då ska ni få era bilder. Och lite mer uppdate.
                   

1. Fiske på Patong beach en tidig morgon
2. En av världens skönaste thaiare (och brunaste), som dock vägrade vara med på bild
3. Minigolf i Dino-park, jag var överraskande odålig
4. Till alla: Grymt mysig "restaurang", med sjukt god mat. Till Blom: Grabben i blå tröja är Scott, så du vet!
5. Så här vill jag ha det varje dag, snälla?
6. Min systerson är något av det sötaste som finns
7. Men jag och min systerdotter försöker vara lika söta ;P
8. Mot Samui!
9. Dom sa att planet skulle vara litet, men kom igen? Propellerplan? Jag trodde de skojade när jag såg detta!
10. Men Samuis flygplats tar nog priset som en av världens mysigaste, en stor grönska med några bungalows kändes det som.

Jag hade även tänkt ta en massa kort på beachen idag, men jag glömde kameran på rummet när vi gick ner och jag orkade inte gå de 30 metrarna tillbaka till rummet för att hämta den. Fixar det imorrn istället!
Imorgon ska jag testa på Parasailing, har varit sjukt sugen på det hela veckan i Patong och när jag väl skulle göra det där var det för blåsigt för det. Därför blir det imorgon! Ville även prova på Bungyjump, men syrran förbjöd mig. Vilket jag tycker är elakt, jag ville verkligen. Får ta det någon annan gång istället.
Ska även boka tid till tatuering när vi kommer upp till Bangkok, jag vet precis vad jag vill göra nu och det kommer bli grymt! Det kanske till och med blir två, om jag har så pass mycket pengar över.

Nu är det sovdags, klockan är nästan elva här! Och imorgon efter frukosten (om jag vaknar någorlunda tidigt) ska jag gymma. Två veckor utan träning (förrutom situps och armhävningar) sätter sina spår, men nu har vi gym på hotellet så nu finns det ingen anledning till att inte träna. Så see ya på gymmet imorrn!

Kommentarer
Postat av: Blom

Sweetheart! Bättre bild på den där killen tack! Och sluta lägga upp bilder på sol och hav, tack! Jaja, kom hem nu, jag saknar dig. Btw, Italien eller Spanien i sommar? Love you!

2009-05-12 @ 06:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0