Loosers

Tänkte bara säga en sak, jag kommer aldrig hem igen! Om jag får som jag vill dvs, men så kommer det ju inte bli. Fan vad jag älskar detta land, det är så jäkla underbart här, gah! Men men, jag måste väl åka hem så småningom, men som tur var får jag vara här i 3,5 veckor till. Tack för det.

Så här fint var det stranden idag iaf, för er som vill se.

Och så den berömda Water Melon shaken (och nej, båda är inte mina)


Well well loosers, imorgon sticker vi till Patong, och jag vet inte hur pass mycket internet jag har där. Men håll ut, jag kommer tillbaka! Någon gång iaf..


Kommentarer
Postat av: Micke

Nu har det varit tyst lite väl länge väl? Du får jobba bättre med att uppdatera här! :)

2009-05-09 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0