Mmm, bilar

Sitter just nu på mitt hotellrum och hade tänkt att packa, ska ju vidare till Patong imorrn bitti och borde därför dra ner allt i resväskan igen. För ni skulle bara veta hur det ser ut, allt är precis överallt, som det brukar vara när jag är någonstans. Men jag orkar inte riktigt, så istället sitter jag och tuggar på lite Ahlgrens bilar jag hittade i en affär igår. Svindyra var dom, men det är så gott så jag kunde inte motstå dom. However så är det fortfarande najs väder, dock blev det mulet för en stund sen så jag gick in eftersom det såg ut att börja regna, vilket det också gjorde, i fem minuter. Sen kom solen fram igen och nu är det sådär varmt och vindstilla igen. Så jag borde gå ut och sola också. Får se om jag gör det, eller om jag går ner till beachen och promenixar lite.
I eftermiddag är det iaf marknad, sist vi var där var det så varmt så jag nästan dog, hoppas på lite svalare väder denna gång.

BTW, är det någon som vill ha något här nerifrån? Linda, Blom och Erik vet jag, men någon annan? Hojta i så fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0