Nu är det inte långt kvar

Jag har faktiskt sovit middag idag, duktigt! Kan bero på att jag inte sov så bra i natt, och har varit riktigt trött hela förmiddagen. Men nu är jag lite utvilad, och redo för kvällens bravader. Som nog består i lite shopping (eftersom jag inte hittade det där jag letade efter igår), en god middag och sen tidigt i säng. Typ.

Och en grej till, jag vet att många undrar varför jag åker till Thailand när det är "regnperiod" samt bra väder hemma. Svaret är: Att det är regnperiod gör inte så mycket, hittills har vi bara fått en dag förstörd av regnet, för annars har det bara regnat på nätterna. Visst att det har kommit skurar på dagarna också, men de har pågått i kanske 10-15 min, sen har det slutat och blivit soligt igen. Det är även som varmast nu, vi har haft mellan 30-35 varje dag, igår var det nog upp emot 38. Därför är det även skönt att det kommer lite regn till och från (eftersom både havet och poolen är så pass varma att det inte svalkar).
Att det är varmt i Sverige är inte mitt problem, maj brukar vara en skitmånad men så var det inte i år. Synd för mig då! Men jag vet inte, 10-15 grader hemma eller 30-35 grader i Thailand? Jobba eller semester? Inte så svårt  val va?
Jag har dessutom inte tid att åka iväg en månad så många andra tillfällen under året än just i april-maj, med tanke på att jag lirar handboll.
Så ni som klagar på att jag är bortrest nu, sluta! Det är självvalt, och jag har haft det så mycket bättre än vad jag skulle haft i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Micke

Men herreguu.. vem klagar över att du tar semester den här tiden på året? Thailand är väl typ alltid gött? :)



Hoppas du har det underbart skönt och trevligt!

2009-05-16 @ 11:01:38
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0