Så var det en svensk helg igen

Men vad gör man under helgen? Jobbar så klart! Eller inte hela helgen, bara några timmar imorgon. Men de pengarna behövs. Sen till gymmet för att försöka komma igång efter semestern, musklerna är inte helt vakna än. Och sen, ja, sen ska jag slappa. Och sola, eftersom det behövs så mycket (?). Eller inte, jag ska nog göra något annat. Vad vet jag inte än, men det brukar alltid dyka upp något.

Den här kvällen hade jag tänkt spendera med en vän, men sen blev det inte så av olika anledningar. Därför spenderar jag kvällen med tvn, lite talang och sånt som jag missat under min tid i utlandet. Men inget tv-program i världen kan skingra mina tankar på handbollen, som snart kommer förstöra mig om jag fortsätter vela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0