Så var det söndag

Jag är besviken på mig själv, grymt besviken. Jag uppskattar inte längre helgerna, jag har nästan börjat längta efter att börja jobba igen! Men jag vet att det är för att jag tänker för mycket när är ledig, alldeles för mycket. Därför är det bättre att vara sysselsatt med saker, som jobb och träning, för då har jag inte tid att tänka och grubbla. Vad jag tänker på? Jag vet egentligen inte. Allt möjligt är det väl, allt från vänner och familj till handboll och alla krig i världen. Eller ni fattar, allt rör sig verkligen i mitt huvud just nu, och jag vet inte hur jag ska få det att sluta.

Men idag så blir det kanske lite sol på balkongen, och så en löprunda. Jag chockade mig själv igår på gymmet när jag efter 25 minuters löpning knappt var trött (jag trodde min kondition hade gått upp i rök under semestern), och jag tänkte ta till vara på den goda energin och springa lite idag med. Får se om jag känner mig lika pigg och fräsh idag, benen är lite sega efter gymmet igår.. Men det ska nog gå bra, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0