There is nothing I wouldn't do for you

Återigen säger jag det, varför? Varför gör jag så här? Jaja, nu är det ändå för sent för att göra något åt det, självklart. Får försöka laga det en annan gång (om jag nu vill det, jag är inte säker).

Hur som helst så har dagen inte erbjudit något överdrivet spännande, jag tog en sväng till Sickla, gick på Willys och inhandlade lite Gainomax. 18 stycken för 200 kr, billigt och bra! Fick även kommentarer om min klänning, som tydligen var väldigt fin. Ett fynd, den kostade bara 20 kr (i Thailandet såklart). Och så har jag och Blom börjat smida planer om julen, som eventuellt (förhoppningsvis) kommer spenderas utomlands. Vi håller tummarna för det!

Nu blir det tv-tittande, Champions league-finalen i handboll mellan Kiel och Ciuad Real. Heja Kiel!

Kommentarer
Postat av: Micke

Trevligt att åka utomlands över jul! Jag kommer eventuellt åka utomlands också i samma veva, ni får ta och åka till Australien så får vi mötas upp där ;)

2009-05-31 @ 18:44:53
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0