En ny vecka

Så var det måndag igen. Och det var länge sen jag var så här otaggad för att jobba! Hade kunnat göra nästan vad som helst för att få vara hemma. Eller göra något annat. Bara jag slapp vara här.
Och ni vet ju att jag tackade nej till att fortsätta här på HK, och i samma veva fixade ett nytt kontor? Det visade sig vara ett smart drag, då de inte alls hade fått förlänga min anställning. Jag hade istället fått gå tillbaka till mitt gamla kontor och hade varit fast därute. Fan vad smart jag var!

Och så vann vi mot Örebro i lördags. Speltid? Jodå, en straff fick jag gå in på. Inte för att jag gnäller, jag har ju någonstans satt mig själv i denna sits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0