Go to hell

När i helvete ska jag få sova en hel natt? Det här är ohållbart, jag mår sjukt dåligt varje dag på jobbet bara för att jag inte kan sova om nätterna. Idag var jag dessutom helt röd i ansiktet och vit runt ögonen när jag vaknade. Är fortfarande röd och fin, ser ut som jag antingen har tränat stenhårt eller som om jag har feber. Men det har jag ju inte. Tror jag inte iaf.

Och på söndag måste jag troligtvis åka till Eskilstuna för att sitta på bänken en match. Jag vill verkligen inte. Men tränaren skickade ett sms (sms, man ringer väl ändå och frågar om sånt?), och jag känner att jag måste. Jag har ju sagt att jag kan ställa upp om det behövs, så då får jag väl stå för det. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0