Hej lovers

Torsdag! Full rulle mot helgen, det är lovely. Och bara två veckor kvar på HK, vilket faktiskt känns.. Skönt. Idag ska jag även prova spela handboll, fast det tror jag inte kommer gå så bra, för foten gör fortfarande ont. Och ja, jag vet att jag skulle slutat förra veckan, men jag blev övertalad att ge det till jul. Så då spelar jag till jul, men inte längre än så.
Dessutom är det bara 1,5 månader kvar till Dubai nu! Det känns ju också grymt. Som jag längtar. Och mindre än en månad tills jag får finfrämmande från Australien. Det ser ut att bli en fin decembermånad!

Sen blev jag överlycklig när jag upptäckte att Facebook inte längre var spärrat från jobbet. Om det är en bugg eller inte vet jag inte, men jag njuter av att facebooka för stunden!

Jaja, nu ska jag jobba. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0