Huvudvärk

Lätt det vara att sova inatt då. Inte. Lite (okej, mycket) ångest över handbollen, över jobbet, över livet i allmänhet känns det som. Somnade vid tolv, och sen vaknade jag minst en gång i timmen efter det. Förstå att jag är trött just nu. Och världens huvudvärk har jag också. Och inte blir det bättre av alla idioter som ringer och gnäller.

Sen står jag i valet och kvalet i huruvida jag ska ringa min gamla tränare idag, och gå ner till gamla laget ikväll och hälsa på. Igår sa jag ju tack och hej till handbollen.. Och då borde jag ju informera min ex-tränare om det också. Får se hur jag gör!

Nu måste jag nog jobba lite, har sjukt mycket att göra idag. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0