Men för i helvete

När jag vaknade imorse ville jag inte spela handboll. Det är väldigt sällan jag har en så stark känsla för att inte spela, någonstans älskar jag ju handboll ändå. Men idag ville jag verkligen inte.
Sen fick jag höra att jag skulle börja matchen, och då blev jag rätt taggad ändå. Tills jag på uppvärmningen trampar på en boll och stukar foten. Så där som jag gjorde för nästan exakt ett år sedan. Nu var det dock den andra jäveln.. Det verkar alltså som om kroppen visste redan imorse att jag skulle göra illa mig.

Men något positivt har det varit idag, vi tog dubbeln!


Kommentarer
Postat av: Petri

Grattis till AIK för dubbeln!! :) Det är jätte häftiga prestation!!



Mimmi!! Hoppas att din hälsän blir snart mycket bättre!!

2009-11-09 @ 07:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0