Det kommer en tid för mig med

Jag önskar att jag bara kunde glömma och gå vidare, men jag funkar visst inte så. Jag funderar rätt mycket efter att jag blivit besviken. Och jag blev sjukt besviken igår, därför har jag funderat rätt mycket idag. Och kommit fram till att det inte var så här jag trodde det skulle bli. Men för fan, om jag får 10 min på mig att visa vad jag kan, och sen blir utbytt (trots att det i mitt tycke gick bra för mig och inte lika bra för den andra), är det då konstigt att jag blir besviken? Förtroendet för nya tränaren är nere på noll just nu!
Därför har jag bestämt att om detta upprepas så slutar jag, omedelbart. Det finns ingen chans i himmelen att jag tänker spela andrafiolen i detta lag, det var inte därför jag blev värvad. Då finns det mycket bättre saker jag kan ägna min tid åt.

Nej, nu ska jag sluta gnälla, och ägna mig åt nåt roligare. Eller rättare sagt, jag ska se Allt för min syster igen, den var så sjukt bra. Lite gråtfest alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0