I don't like this

Blä, det blev bara en pinne idag. Fast egentligen vann vi, men domarna hittade på någon ny regel om att bollen inte behöver vara i mål för att det ska vara mål. Det räcker med att det ser ut som om bollen kanske kommer gå in för att det ska räknas. (Ja, jag är bitter. Bollen gick ribba-stolpe-ut, den var aldrig inne!)

Men en poäng är bättre än ingen. Vi var så jävla dåliga i andra, från 12-12 till 19-12, inte okej! Men det slutade iaf 23-23, så det får väl anses vara okej. Om jag är nöjd med min insats? Det hade väl kunnat vara bättre. Men jag fick iofs bara spela en kvart, så va fan, jag fick ingen chans heller. Kan säga att nya tränarn inte står i hög kurs hos mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0