It's just another day

Vet ni, det är lite jobbigt att behöva prata i telefon hela dagen när rösten inte riktigt vill sammarbeta. Till och från sviker rösten och jag låter som en kråka. Blir inte sådär jätteseriöst. Känns dessutom som det är på väg neråt, och det vill vi inte. Vi tycker ju om att prata.

Och det är nu bara sex veckor kvar här på kundtjänst (eller ms/ks som vi kallar det). Av någon konstig anledning känns det inte allt för vemodigt. Jag tror det beror på att jag har svårt att finna ro i något, samtidigt som det här med kundtjänst men framförallt fast arbetstider inte är min grej helt och hållet. Men att gå tillbaka till brevbäreriet är kanske inte det jag helst vill göra.. Fast jag måste väl. Men förhoppningsvis till ett nytt kontor. Och då kanske jag kan gilla jobbet lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0