Nu blir det fredagsmyyyys

Det finns verkligen folk som är helt sjuka i huvudet. Ni vet, dom har inte ens ett chips i påsen, utan påsen är kastad i soptunnan redan. Folk som blir asförbannade och ska ha ersättning för att ett brev är vikt, eller för att någon råkat lägga ner fel brev i fel brevlåda. Herregud människor, chilla lite!

Till och från är det dock roligt. Framförallt när man kan slå av micken och prata med kollegorna istället för att lyssna på den arga gubben. Och sen är det så skönt när man bara kan skaka av sig allt eftersom man vet att det inte är en själv som gjort fel, utan det är faktiskt någon annan. Det gillar vi.

Har även pratat med min chefs chef (högsta hönset i vår "area", som jag inte trodde visste vem jag var men som tydligen hade stor koll på mig) om att jag skulle vilja byta kontor. Och det var ju inga problem, han skulle kolla runt lite hos andra kontor för att se om det behövdes någonstans. Det gillar vi också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0