Och så var det fredag igen

Jag har årets huvudvärk. Ni vet, det bara trycker och slår i huvudet, och det är ju sådär lagom roligt. Men det är väl bara att ta en ipren och stå ut, det är redan folk sjuka här så jag kan inte gå hem. Tur att man inte har så överdrivet ansträngande jobb iaf!

Och ikväll ska jag leka med Linda, det gillar vi. Jag "råkade" även komma över två biobiljetter så vi kanske drar en bio också. Om det inte blir allt för sent. Och om huvudvärken släppt. För det är ju inte så himlans kul att sitta och glo på film i flera timmar när huvudet värker.

Igår hade vi fotografering på träningen, jag hatar sånt. Framförallt individuella foton, som ska läggas upp på hemsidan så hela Sverige kan skratta åt en. Men wtf, jag får väl bjuda på den den här gången. Vi fick även nya träningströjor, och sånt är ju alltid kul. Jag gillar att få nya grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0