River Flows In You

Det är så jäkla tråkigt att vara sjuk. Jag har ingenting att göra! Lite senare idag hade jag iofs tänkt gå iväg och sola, ska få i mig lite D-vitamin så jag kanske blir frisk (a). Och inte är jag hungrig heller, för ovanlighetens skull. Det enda som är positivt med att vara sjuk är att jag inte kunde träna igår. Men så måste jag iofs träna imorgon, om jag ska få spela på lördag. Men samtidigt vet jag att jag inte lär få spela på lördag... Min tränare har fortfarande lika bra förtorende för mig, trots att jag gjort två bra matcher i rad nu. Ni förstår varför jag tycker om handboll så mycket just nu va?

Kanske ska ta mig en promenad till centrum och gå på Apoteket också, skulle behöva lite alvedon och nässpray. Jo, så ska jag göra, och sen ska jag sola. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0