Stars they will find time, and silence will see you

Varför ska det vara så förbannat kallt ute? Jag tycker inte om höst och vinter! Jag vill ha sommar, sol, värme, mysiga kvällar med grillning och bästa vännerna. Jäkla skitland vi bor i.

Men jag har iaf varit duktig och gymmat idag, vilket kanske inte var det smartaste med tanke på att jag inte är helt frisk än. Det kändes kan jag säga. Och ikväll är det träning, och jag är lika taggad som vanligt. Match mot Tyresö på lördag, det laget jag kunde spelat i just nu. Och jag undrar om det inte hade varit ett bättre val, trots att de är skitdåliga för tillfället. Där hade jag iaf haft en tränare som tror på mig. Men jag ska inte älta det nu, för det kan hända att jag snart spelar i det laget ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0